top of page

סטודנטים לרפואה רצים למען ילדה בת 4 מזנזיבר, הסובלת ממום בלב

יוזמה של סטודנטים מבית הספר לרפואה ע"ש ג'ויס וארווינג גולדמן , הולידה רעיון לרוץ מצפון הגליל ועד למרכזו במגמה להכיר ולגבש חברתית את חבריי הכיתה ותוך כדי לגייס כספים למען הצלתה של ילדה בת 4 מזנזיבר, הסובלת ממום בלב.

הריצה תתקיים ב-18 למאי כחלק ממרוץ הר לעמק" , מרוץ שליחים קבוצתי למרחק של כ-215 ק"מ, הנמשך כ- 20 שעות בקירוב. תחילתו באתר ה"אריה השואג" בתל-חי ולאורך הנופים של עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה, עמק יזרעאל, וסיומו ביישוב הקהילתי 'תמרת'.

הכול החל ,כאשר קבוצה של סטודנטים לרפואה הלומדים בשנה הראשונה חברו יחדיו לפעילות חברתית משותפת במטרה להכיר אחד את השני . במהלך ההכנות, התגבש הרעיון שיש למנף את הריצה לטובת פעילות בעלת זיקה רפואית, חוצה גבולות ובעלת יכולת לשפר את תדמית מדינת ישראל בעולם.

אסיה, ילידת זנזיבר בעלת מום שכיח בלב, אשר הגיעה לארץ דרך ארגון "הצל ליבו של ילד" אשר מביא ילדים ממדינות מתפתחות לישראל על מנת לעבור ניתוחי לב מצילי חיים , ענתה על דרישות אילו. 15 סטודנטים נרתמו למשימה, כשהיעד - גיוס 10,000 דולר.

בין מבחן לבוחן, הכנות לקראת המירוץ , הסטודנטים החלו בקמפיין לגיוס כספים ברשתות החברתיות ובפניות אישיות לציבור הרחב. עד עתה נאספו כ- 2500 דולר

פעילות חברתית זו תואמת את "רוח באר שבע", הדוגלת והמאמינה בקידום פעילויות חברתיות של סטודנטים במטרה לקדם ולהשפיע על החברה, הסביבה שבה חיים והקהילה.

לתמיכה ביוזמה להצלת אסיה בקרו באתר http://www.causematch.com/he/projects/sach-bgu-he

.

.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page